بيش از 800 نسخه كتاب به کتابخانه‌های عمومی تکاب اهدا شد
کد خبر: 4042400
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

بيش از 800 نسخه كتاب به کتابخانه‌های عمومی تکاب اهدا شد

رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی تكاب گفت: در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب بیش از 800 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شد.

اهدای کتاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سجاد نعیمی، رئیس اداره کتابخانه‌های تکاب، ۲۱ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسلم فکری، رئیس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران تکاب، بيش از 800 نسخه كتاب به ارزش 40 میلیون ریال با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتاب‌خوانی به مجموعه كتابخانه‌های عمومی اين شهرستان اهدا شد.

وی افزود: منابع اهدايی بیشتر در رده‌های علوم اجتماعی و حوزه اديان است كه در نوع خود در غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌ها مهم بوده و منابع برای آماده‌سازی و استفاده به كتابخانه عمومی ملت تحويل داده شد. 

رئیس اداره کتابخانه عمومی تکاب ادامه داد: با توجه به اهميت غنی‌سازی و پويايی منابع اطلاعاتی در كتابخانه‌ها، ضرورت دارد تا طرح «اهدای كتاب، اهدای دانایی» با جديت بيشتری پيگيری شود و با رايزنی با خیرین و ادارات می‌توانيم كمبودهای منابع مطالعاتی را رفع و بر غنای منابع بیفزاییم. 

وی بیان کرد: امسال دو هزار جلد كتاب به كتابخانه‌های عمومی تکاب به ویژه كتابخانه‌های ملت و آيت‌الله خسروی اهدا و وقف شده است.

انتهای پیام
captcha