اختتامیه مهرواره قرآنی «طه» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4042617
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

اختتامیه مهرواره قرآنی «طه» در کردستان برگزار می‌شود

اختتامیه مرحله کشوری نخستین دوره مهرواره قرآنی «طه» با حضور معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی اهل سنت فردا، ۲۳ اسفندماه در کردستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مرحله استانی نخستین دوره مهرواره قرآنی «طه» ویژه بانوان و خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت در 13 استان قومی کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله استانی دو هزار و 500 نفر از طلاب و خانواده آنان شرکت کردند، افزود: از این تعداد 150 نفر موفق به شرکت در مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی شدند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به تعداد نفرات برگزیده نخستین دوره مهرواره قرآنی «طه» اشاره و بیان کرد: 67 نفر از این تعداد به عنوان نفرات برگزیده این دوره معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی افزود: اختتامیه مرحله کشوری نخستین دوره مهرواره قرآنی «طه» با حضور معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی اهل سنت فردا، 23 اسفندماه در کردستان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عسکری افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ (یک جزء، 30 جزء، پنج جزء، 20 جزء و کل)، حفظ موضوعی قرآن، ترجمه و مفاهیم، نقاشی، خوشنویسی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه سه نفر برگزیده هر رشته با حضور مسئولان کشوری و استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، یادآور شد: وحید نظری و حامد علیزاده از قاریان بین‌المللی کشور در این مراسم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha