تجلیل از فرزندان شهدا در کردستان
کد خبر: 4042626
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

تجلیل از فرزندان شهدا در کردستان

اداره کل اموزش پرورش استان کردستان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز شهید امروز، ۲۲ اسفندماه فرزندان شهدای شاغل در آموزش‌و‌پرورش را مورد تقدیر قرار داد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش کردستان، امروز، 22 اسفندماه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای شاغل در این اداره با تبریک اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: امیدواریم سال جدید سالی پر از سلامت و برکت برای خانواده معظم شهدا و همه ایران اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدا تاج عزت و مایه افتخار ما هستند، گفت: شهدا مهم‌ترین سرمایه یعنی جان خود برای رسیدن به یک هدف ارزشمند فدا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان حفظ رسالت انبیا و اولیا، حفظ خصایص ارزشمند انسانی و حفظ تمدن را از مهم‌ترین اهداف بزرگ شهدای وارسته ذکر کرد و افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در طول انقلاب حاصل شده است.

وی آسایش و امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: شهدا با جانفشانی خود کیان نظام و مملکت را حفظ کردند و مردم در آرامش زندگی می کنند.

قربانی قدرانی از خانواده معظم شهدا را وظیفه دینی، انسانی و ملی همه مسئولان دانست و افزود: حفظ احترام و جایگاه خانواد شهدا و ایثارگران وظیفه تک تک ملت ایران است.

صلاح‌الدین مفیدی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در ادامه ضمن تبریک 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا را از جمله مأموریت‌های مهم اداره امور شاهد و ایثارگران استان دانست و اظهار کرد: تمام تلاش خود را در راستای ارج نهادن هرچه بهتر به جایگاه رفیع خانواده شهدا به‌کار می گیریم.

وی با بیان اینکه 443 نفر از فرزندان معظم شهدا در مجموعه آموزش و پرورش کردستان مشغول به خدمت هستند، گفت: از این تعداد 8 نفر از فرزندان شهدا در اداره کل آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha