جشنواره ملی «رویش» دانشگاه‌های پیام نور برگزیدگانش را معرفی می‌کند
کد خبر: 4042663
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

جشنواره ملی «رویش» دانشگاه‌های پیام نور برگزیدگانش را معرفی می‌کند

سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان فارس از برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره کشوری «رویش» دانشگاه‌های پیام‌ نور در شیراز همراه با اعلام اسامی برگزیدگان خبر داد.

محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌ نور استان فارس، محسن جاجرمی‌زاده، سرپرست دانشگاه پیام‌ نور استان فارس، امروز، 22 اسفندماه گفت: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره کشوری روز دوشنبه، 23 اسفندماه سال جاری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور رئیس دانشگاه پیام‌ نور، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره محل رقابت دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف دانشگاهی، کانون‌های فرهنگی و دانشجویی و جایگاه تمرین کار فردی و جمعی برای حضور در عرصه‌های مهم جامعه درآینده نزدیک خواهد بود.

جاجرمی‌زاده تصریح کرد: علی‌رغم شرایط کرونایی و عدم حضور فیزیکی دانشجویان با تشکیل شبکه‌های مجازی متعدد زمینه دریافت چهار هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره فراهم شد که این آمار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان فارس بیان کرد: در جشنواره رویش امسال استان فارس با یک هزار و 170 اثر، استان اصفهان با 805 اثر، استان تهران با 253 اثر، استان قزوین با 171 اثر و استان خوزستان با 151 اثر، بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال برای اولین بار شاهد ابتکاراتی در جشنواره رویش بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری سلسله نشست‌های رویش‌شناسی با حضور نخبگان و برگزیدگان سال‌های گذشته با هدف معرفی چهره‌های موفق کانونی جشنواره در زمان برگزاری جشنواره مهر و آبان 1400 و برگزاری جلسات همفکری با رویکرد تحول در آثار توسط کارگروه دانشجویی اشاره کرد.

جاجرمی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری نمایشگاه آثار برتر به‌صورت مجازی پس از برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد ملی خبر داد.

انتهای پیام
captcha