ضرورت الگوسازی مدارس شاهد در جامعه
کد خبر: 4042672
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

ضرورت الگوسازی مدارس شاهد در جامعه

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر اینکه مدارس شاهد باید در قامت یک الگو در جامعه ظاهر شوند، گفت: انتظارات از معلمان و دانش آموزان این مدارس بسیار زیاد است.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 22 اسفند در جمع همسران شهدا و جانبازان فرهنگی فارس به مناسبت روز شهدا گفت: مدارس شاهد باید در قامت یک الگو در جامعه ظاهر شوند و انتظارات از معلمان و دانش‌آموزان این مدارس بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده امام خمینی(ره) شهدا امامزاده‌های عشق هستند که فردا مزارشان قبله‌گاه اهل یقین خواهد شد و مقام معظم رهبری هم در جای دیگری گفتند امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

عسکری با بیان اینکه امروز همه دنیا از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای دوران دفاع مقدس در حیرت هستند، افزود: در هرجا پشت سر امام شهدا و شهدا حرکت کردیم موفق بوده‌ایم و نباید از این راز موفقیت غافل شویم.

وی با یادآوری سخنان شهید سلیمانی درباره تبعیت از ولایت گفت: شهید سلیمانی رمز عاقبت به خیری را حرکت پشت سر رهبری می‌دانست و خود را شاگرد مکتب رهبری بیان می‌کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امور مربوط به شهدا و ایثارگران را به صورت خاص پیگیری خواهیم کرد تا خدمات‌دهی به این عزیزان با کیفیت بیشتری پیگیری شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از تعدادی از همسران شهدا و جانبازان فرهنگی شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha