کرونا دو خانواده دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری داغدار کرد
کد خبر: 4043564
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

کرونا دو خانواده دیگر را در چهارمحال‌وبختیاری داغدار کرد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۳۴ نفر رسید. هستند.

آمار شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، رئیس مرکز بهداشت استان در تشریح جدیدترین آمار شیوع کرونا در استان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌‎اند که از این تعداد ۳۷ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه آزمایش ۳۳ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۱۲ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۲۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۸۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

احمدی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۱۸۳۴ نفر رسید.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون ۱۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

 وی خاطرنشان کرد: هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان‌های اردل، سامان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و خانمیرزا در وضعیت قرمز، شهرستان‌های کیار و بن در وضعیت نارنجی و شهرستان کوهرنگ در وضعیت زرد

انتهای پیام
captcha