فقدان آیت‌الله علوی گرگانی، خسارتی جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است
کد خبر: 4043612
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

فقدان آیت‌الله علوی گرگانی، خسارتی جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در پیامی رحلت آیت‌الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و فقدان وی را خسارتی جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی دانست.

پیام تسلیت حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در پیامی رحلت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

با تاسف و تاثر فراوان ارتحال عالم جلیل القدر مرجع عالیقدر جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی (قدس سره الشریف)، دار المومنین گرگان و جهان اسلام را در غم و اندوه فرو برد.

فقدان این عالم مجاهد و انقلابی، فقیه وارسته و استاد اخلاق برای جامعه اسلامی غیر قابل جبران است.

ولایتمداری و دفاع صریح ایشان از امام خامنه‌ای و انقلاب اسلامی و توصیه‌های ناصحانه و دلسوزانه ایشان به مسئولان و مردم برای دفاع از ولایت و رهبری، و همچنین کلام نافذ و وعظ‌های دلنشین ایشان در جلسات تفسیر ماه مبارک رمضان در مسجد جامع گرگان همیشه در اذهان همگان باقی خواهد ماند.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر، حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب حکیم ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و بیت شریف این مرجع عالیقدر، شاگردان و روحانیون معزز و مردم ولایتمدار گلستان به ویژه دارالمومنین گرگان، از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان، عافیت و اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

(والسلام علیه یوم وُلِدَ و یوم ماتّ و یوم یُحشَرُ حیّا)

انتهای پیام
captcha