نیروهای متخصص و همسو با دولت در ارومیه به کار گرفته می‌شود
کد خبر: 4043728
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

نیروهای متخصص و همسو با دولت در ارومیه به کار گرفته می‌شود

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: استفاده از نیروهای جوان، انقلابی متخصص و همگام با سیاست‌های دولت در دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارومیه یک اصل مهم برای پیشرفت جامعه است که باید به آن توجه کرد .

غلامحسین عماری، فرماندار شهرستان ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری، فرماندار شهرستان ارومیه، 25 اسفند ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه اظهار کرد: نقش نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه برای توسعه مرکز استان بسیار حائز اهمیت بوده و تلاش می‌کنیم از ظرفیت سه نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و رفع مشکلات بیشترین استفاده را کنیم.

وی افزود: باید به سیاست‌های دولت و راهبردهای اجرایی استاندار آذربایجان‌غربی در کنار هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستانی بیش از پیش توجه کرد و باید بیش از گذشته جایگاه فرمانداری مرکز استان توجه صورت گیرد و ادارات شهرستانی نیز باید پررنگ‌تر ظاهر شوند.

عماری بیان کرد: استفاده از نیروهای جوان، انقلابی متخصص و همگام با سیاست‌های دولت در دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارومیه یک اصل مهم برای پیشرفت جامعه است که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: در سال آینده با همه توان در خدمت مردم خواهیم بود و با برنامه‌ریزی مناسب، اقدامات جهادی برای توسعه شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد و مسیر ما در سال 1401، خدمتگزاری بیشتر و بی‌منت به مردم و کار جهادی برای تحقق مطالبات مردمی است.

فرماندار شهرستان ارومیه تصریح کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در توسعه این شهرستان استفاده کنیم و موانع پیش روی این امر را با قدرت برداریم.

انتهای پیام
captcha