نیروی انسانی نوآور؛ مهم‌ترین مؤلفه فعالیت‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 4045240
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
رئیس دانشگاه پیام‌ نور کردستان بیان کرد:

نیروی انسانی نوآور؛ مهم‌ترین مؤلفه فعالیت‌های دانش‌بنیان

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان نیروی انسانی خلاق و نوآور را مهم‌ترین مؤلفه فعالیت‌های دانش‌بنیان دانست و گفت: این مهم نقش دانشگاه‌ها را برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه نفس که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده را پر رنگ‌تر کرده است.

یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، یعقوب احمدی، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان، امروز، هفتم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همانطور که قابل پیش‌بینی بود، مقام معظم رهبری شعار امسال را با توجه به شرایط سال گذشته و چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی آن، انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: طی چند سال اخیر حوزه اقتصاد، از مهم‌ترین چالش‌های کشور بوده است و در این حوزه نیز، تولید با مؤلفه‌های اشتغالزایی، ایجاد فرصت‌های شغلی، درآمدزایی و ارتقای، تراز ملی در بحث صادرات و واردات در اولویت بوده و بر همین اساس تولید به عنوان اصلی‌ترین مفاهیم در کلام مقام معظم رهبری مورد توجه قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان بیان کرد: در چند دهه‌ اخیر، جهان در عصر اطلاعات و دانش قرار گرفته و این فرصت بسیار خوبی برای ایران است که در حوزه تولید، اشتغالزایی و جایگاه علمی خود در سطح جهان ارتقا یابد.

وی با تأکید براینکه دانش مهم‌ترین عرصه کنونی جهان است و امسال به درستی به تولید دانش بنیان اشاره شده است، ادامه داد: نیروی انسانی خلاق و نوآور، از مهمترین نکات در فعالیت‌های دانش بنیانی است.

احمدی نیروی انسانی خلاق و نوآور را مهم‌ترین مؤلفه فعالیت‌های دانش بنیان دانست و گفت: این مهم نقش دانشگاه‌ها برای تربیت این نوع نیروی انسانی تازه نفس که نیاز جامعه ایران و حتی جهان بوده را پر رنگ‌تر کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، بیان کرد: امروزه انسان‌هایی که از ذهن خلاق برخوردار هستند، حتی در حوزه تولید ثروت در جهان، بیشترین میزان ثروت را تولید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تأکید ذهن افراد خلاق بر استفاده از عرصه دانش و اطلاعات است،‌ یادآور شد: وظیفه دانشگاه‌ها برای تربیت نیروهای خلاق و تحقق شعار امسال بسیار پر‌رنگ‌تر شده است.

انتهای پیام
captcha