آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4045387
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر برگزار شد + عکس

مراسم معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولان امروز، هشتم فروردین در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

آیین معارفه  سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولان امروز، ۸ فروردین در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم با تبریک سال نو گفت: امیدواریم سال ۱۴۰۱ و آغاز قرن ۱۵ هجری زمینه‌ای برای گشایش و فرج‌های مختلف و رسیدن به آرمان‌های موعود بشریت باشد.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه ۱۴ قرن صبر و مبارزه، جان فشانی اولیای بزرگ اسلامی منجر به تحقق دولت و جامعه اسلامی شد، گفت: بعد از ۴۲ سال ایستادگی و بصیرت مثال زدنی و کم نظیر مردم انقلابی به این امر تعلق گرفته که از جبهه حق دفاع کنند و این بسیار ستودنی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه این کشور با خون هزاران شهید و ایستادگی مردان و زنان دلاور به وجود آمده است، تصریح کرد: مردم همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند و این امر را در صحنه‌های گوناگون برای دفاع از نظام نشان داده و حماسه آفریدند.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام ایوب ممشلی تقدیر و حجت‌الاسلام حجت طالبی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر معرفی شد.

انتهای پیام
captcha