حمایت مجلس شورای اسلامی از اجرای پویش «بهرفت»
کد خبر: 4045626
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

حمایت مجلس شورای اسلامی از اجرای پویش «بهرفت»

محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در پست نوروزی خدمات بشردوستانه شهید «حسین پورجعفری» گفت: مجلس شورای اسلامی از اجرای دائمی طرح ملی پویش «بهرفت» در طول سال حمایت می‌کند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، ۹ فروردین‌ماه با حضور در پست نوروزی خدمات بشردوستانه شهید حسین پورجعفری گفت: قطعا اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان‌ها در طول ایام در طی بازدید از پست‌های جوانان با این طرح آشنایی پیدا کردند و مجلس شورای اسلامی آمادگی حمایت از اجرای دائمی این پویش آموزشی در سراسر طول سال را دارد.

وی با اشاره به اینکه سالی ۱۶ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای فوت می‌کنند، اظهارداشت: اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر در پست‌های نوروزی با آموزش کودکان و والدین با موضوعات رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی گام‌های بسیار موثری در پیشگیری از تصادفات برداشته‌اند.

وی با اشاره به موضوع اهمیت پیشگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر با همراهی سایر دستگاه‌های متولی در حوزه آموزش و پیشگیری از تصادفات با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و مستمر می‌تواند اقدامات بسیار مؤثری در این زمینه اجرا کند.

پورابراهیمی ضمن ابراز قدردانی از زحمات و خدمات اعضای جوانان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: رشد سفرهای نوروزی در استان کرمان افزایش یافته ولی خوشبختانه میانگین آمار تصادفات جاده‌ای در کرمان نسبت به میانگین کشور حدود ۵۰ درصد کمتر است.

وی با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه‌های متولی در ایام نوروز باعث کاهش حوادث جاده‌ای در کرمان شده است، به اقدامات شایسته و اثرگذار جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و افزود: با تلاش خالصانه و داوطلبانه نیروهای داوطلب؛ جمعیت هلال‌احمر کرمان مایه افتخار نمایندگان مجلس استان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با مدیریت جدید مسیر صعودی و رو به رشد در پیش گرفته است و امیدواریم این مسیر در جمعیت هلال‌احمر تنزل پیدا نکند.

وی با اشاره به اینکه کرمان قطب خدمات حوزه‌های مختلف آموزشی، امدادی و جوانان در جمعیت هلال‌احمر کشور است، افزود: نگاه مردم و مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال‌احمر مثبت است. مجلس شورای اسلامی در موضوعات بودجه‌ای و منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر را حمایت و همراهی می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتماد خیرین و بنگاه‌های اقتصادی به جمعیت هلال‌احمر گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیرین، جمعیت هلال‌احمر استان کرمان را در اجرای برنامه‌های خیرخواهانه و موضوعات درمانی همراهی و حمایت می‌کردیم.

انتهای پیام
captcha