رئیس جدید تبلیغات اسلامی سنندج معرفی شد
کد خبر: 4045803
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

رئیس جدید تبلیغات اسلامی سنندج معرفی شد

رئیس جدید تبلیغات اسلامی سنندج طی مراسمی با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان تبلیغات اسلامی کردستان و اداره سنندج دیروز، 10 فروردین در این شهرستان معرفی شد.

تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی و انقلابی، سنگر مهم و حساس عرصه فرهنگ دین است.

وی ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه حجت‌الاسلام والمسلمین کاوه؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، از اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان یک بار دیگر دعوت خدمت در سنگر فرهنگی کردستان را لبیک گفته است از وی تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاوه، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج نیز در این مراسم بیان کرد: از زمانی که در راهپیمایی‌های پرشور انقلاب اسلامی مشارکت داشتم تا زمان حال که در میدان فرهنگ، مشغول خدمت هستم رضای خدا و خدمت به خلق مهم‌ترین هدفم بوده، اکنون هم حسب‌الامر مدیرکل در سنگر دیگری رسالت خطیر تبلیغ و تبیین انقلاب را عهده‌دار خواهم بود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: عرق و علقه به استان فرهنگی کردستان و مردم ولایت‌مدار کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش مهم‌ترین انگیزه برای خدمت مجدد در این دیار برای اینجانب است که انشالله بتوانیم در این برهه هم با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب پیشرو باشیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین کاوه تقدیر بعمل آمد و حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان، به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی شد.

انتهای پیام
captcha