دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم
کد خبر: 4046031
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند نظام را با سیاه‌نمایی ناکارآمد جلوه دهند که وظیفه ما است در کنار بیان نقاط ضعف، دستاوردهای انقلاب و نقاط قوت را هم تببین کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز، ۱۲ فروردین‌ماه در آیین پیش از خطبه نماز جمعه با بیان اینکه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی مکمل ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ بود، اظهار کرد: مردم ایران فروردین سال ۱۳۵۸ با دادن رأی «آری»، حاکمیت اسلام و نظام اسلامی را پذیرفتند و آن را به جهانیان اعلام کردند. اکنون انقلاب اسلامی بعد از ۴۳ سال، همواره سربلند و با عزت مسیرش را طی می‌کند و دشمنان نیز تلاش می‌کنند نظام را با سیاه‌نمایی ناکارآمد جلوه دهند که وظیفه ما است در کنار بیان نقاط ضعف، دستاوردهای انقلاب و نقاط قوت را هم تببین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به تأکید رهبری بر شعارهای اقتصادی و لزوم تلاش برای توسعه کشور، یادآور شد: جوانان باید از عقبه‌های نظام اسلامی و وابستگی کشور به آمریکا و غرب در دوران شاهنشاهی مطلع شوند، ضمن اینکه بدانند امروز در جهان صاحب عزت، استقلال و قدرت هستیم.

انتهای پیام
captcha