اعلام برنامه‌های قرآنی ماه رمضان مؤسسه «دارالاشراق» سنندج
کد خبر: 4046665
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

اعلام برنامه‌های قرآنی ماه رمضان مؤسسه «دارالاشراق» سنندج

مدیر مؤسسه قرآنی «دارالاشراق» سنندج با اعلام برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان این مؤسسه گفت: مؤسسه دارالاشراق با توجه به حضوری برگزار شدن دوره‌های آموزشی به صورت روزانه برنامه‌های خود را برگزار می‌کند.

قرآن کریم

شهلا امینی، مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی این مؤسسه منسجم‌تر و پربارتر از گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کرونا به نوعی یک وقفه دوساله در فعالیت‌های حضوری مؤسسات قرآنی استان کردستان ایجاد کرد، افزود: این وقفه هیچگاه منجر به تعطیلی مؤسسه دارالاشراق نشد و همواره ارتباط خود را با مخاطبان از طریق فضای مجازی حفظ کرده است.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج بیان کرد: با توجه به حضوری شدن کلاس‌های آموزشی امیدواریم بتوانیم زمینه جذب بشتر جوانان و نوجوانان استان را به فعالیت‌های قرآنی فراهم کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این مؤسسه در ماه مبارک رمضان ادامه داد: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم به صورت روزانه هر روز بین نماز ظهر و عصر و حضور در مؤسسه برگزار می‌شود.

امینی با اشاره به برنامه‌های جنبی محفل جزءخوانی قرآن مؤسسه دارالاشراق گفت: مسابقات قرآنی ویژه کودکان و بزرگسالان در حاشیه این محفل قرآنی به منظور جذب و ایجاد انگیزه برای حضور پررنگ‌تر در این محفل قرآنی برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن با حضور اساتید برجسته و مفسران قرآنی استان به صورت روزانه یکی دیگر از فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه بوده است که مورد استقبال گرفت.

انتهای پیام
captcha