اعزام بیش از 5 هزار البرزی به اردوهای راهیان‌ نور
کد خبر: 4046996
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

اعزام بیش از 5 هزار البرزی به اردوهای راهیان‌ نور

مسئول سازمان اردویی راهیان‌ نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از قشرهای مردم این استان، نوروز امسال به سفر راهیان‌ نور اعزام شدند.

 اردوهای راهیان‌نور

سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان‌ نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین، بیش از ۳۰ کاروان اتوبوسی و حدود ۳۰۰ نفر در قالب خودروهای شخصی از استان البرز به‌صورت سازماندهی شده به سفر راهیان‌ نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طی این اعزام‌ها در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ نفر از قشرهای مردم این استان از مناطق عملیات جنگی جنوب کشور بازدید کردند، افزود: کاروان‌های اعزام شده، در شمال خوزستان، از پادگان دوکوهه، فتح‌المبین و منطقه عملیاتی فکه و در جنوب خوزستان از اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید کردند.

این مسئول با بیان اینکه در فصل تابستان، راهیان‌ نور غرب کشور را فعال خواهیم کرد، بازدید مجتبی عبداللهی استاندار البرز و سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از یادمان‌های دفاع مقدس، اردوگاه‌ها و اسکان زائران استان در جنوب کشور را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت: امیدوارم که همه این تلاش‌های مجاهدانه مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha