شهرداری پیشانی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود
کد خبر: 4047544
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

شهرداری پیشانی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه شهرداری پیشانی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، گفت: بنابراین کوچک‌ترین کاستی در این مجموعه موجبات بدبینی جامعه را فراهم می‌سازد، به همین دلیل مبارزه با فساد در شهرداری تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام برگی، رئیس شورای اسلامی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، امروز، 18 فروردین‌ماه، در آیین تکریم و معارفه شهردار کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و کارکنان شهرداری تبریز در این مراسم، نویدبخش آن است که روزهای جهادی و پرکاری پیش روی تبریز عزیزمان است.

وی ادامه داد: تبریز شهری است که در تاریخ ایران و حتی جهان تاثیرگذار است و اسامی مختلفی چون باقرخان و ستارخان، علامه طباطبایی، علامه امینی، علامه جعفری، شهید باکری، شهید یاغچیان و... نشانگر جایگاه ویژه این شهر در حوزه‌های مختلف تاریخ است.

برگی، با بیان اینکه شهر به عنوان امانتی در دست ما قرار گرفته است، یادآور شد: باید تمام تلاش‌مان را بکنیم که چهارسال بعد با حسرت از این روزها یاد نکنیم و بتوانیم عملکرد ماندگاری از خود به جای بگذاریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به عملکرد موفق یعقوب هوشیار در شهرداری منطقه ۱۸ تهران، افزود: ما اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار جدید تبریز انتظارات مشخصی داریم و امیدواریم آقای هوشیار در عمل به این انتطارات موفق باشند.

وی تشریح کرد: توجه به ساماندهی حاشیه شهر، خارج کردن نیروهای کارآمد شهرداری از حاشیه و در رأس قراردادن آنان، عدالت‌محوری در ارائه خدمات شهری و هم‌افزایی و تعامل با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله انتظارات ما از شهردار جدید تبریز است.

وی اضافه کرد: همچنین از آقای هوشیار انتظار می‌رود در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، پیشبرد پروژه‌های عمرانی، شایسته‌سالاری، مبارزه با فساد، آماده‌سازی بسترهای شهر هوشمند، ایجاد نشاط و فضیلت معنوی در شهر کوشا باشد.

برگی همچنین گفت: با توجه به اینکه مجموعه شهرداری تبریز پیشانی دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود، بنابراین کوچک‌ترین کاستی در این مجموعه موجبات بدبینی جامعه را فراهم می‌سازد، به همین دلیل مبارزه با فساد در شهرداری تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی تبریز، خاطرنشان کرد: باید به موضوعاتی مانند برنامه چشم‌انداز و همچنین ایجاد درآمد پایدار شهر توجه شود چرا که نمی‌توان با درآمد ماده صد شهر بزرگ مانند تبریز را اداره کرد.

وی در پایان خطاب به شهردار جدید تبریز گفت: شورا را رفیق خود بدانید نه رقیب؛ ما شبانه‌روزی آماده‌ایم در مسیر خدمت به مردم کنار شما باشیم.

در پایان این مراسم از خدمات مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز تقدیر و یعقوب هوشیار به‌عنوان شهردار جدید کلان‌شهر تبریز معرفی شد.

انتهای پیام
captcha