تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام مسابقه «آشنای غریب»
کد خبر: 4047627
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام مسابقه «آشنای غریب»

دبیر اجرایی مسابقه فرهنگی «آشنای غریب» گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون غیرحضوری مسابقه «آشنای غریب» برای دومین‌بار و تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام مسابقه «آشنای غریب»سیدحجت آقایی، دبیر اجرایی مسابقه «آشنای غریب» در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، بیان کرد: مجمع حافظان قرآن‌کریم کاشمر با هدف نشر پیام‌های معرفتی در حوزه مهدویت و آخرالزمان، مسابقه‌ عظیم فرهنگی «آشنای غریب» را به‌صورت غیر حضوری و به صورت سراسری اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 26 هزار نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: این مسابقه که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، فرآیند ثبت‌ نام مسابقه «آشنای غریب» هم‌ اکنون در حال اجرا است و هموطنان می‌توانند برای نام نویسی و دریافت رایگان نسخه PDF مقاله‌ «آشنای غریب» و دریافت اطاعات بیشتر از روند اجرای مسابقه به آدرس zil.ink/ashenaye_gharib مراجعه کنند.

دبیر اجرایی مسابقه «آشنای غریب» اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقه هیچ نوع محدودیتی وجود نداشته و هموطنان می‌توانند از جای جای کشور، با هر نوع جنسیت، قومیت و مذهبی در آن شرکت کنند.

آقایی با بیان اینکه این مسابقه در تاریخ‌های 25 و 26 فروردین ماه به‌صورت آنلاین و چند گزینه‌ای اجرا خواهد شد، اضافه کرد: همه فرایند برگزاری این مسابقه، رایگان بوده و هدف اصلی مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر از برگزاری این مسابقه نشر حداکثری پیام‌های معرفتی در حوزه مهدویت و آخرالزمان است.

دبیر اجرایی مسابقه «آشنای غریب» با اشاره به اینکه پاسخ صحیح و سرعت در پاسخگویی معیار سنجش برترین‌ها خواهد بود، بیان کرد: سؤالات از نظر دشواری توسط ربات دسته‌بندی شده و عادلانه بین داوطلبان آزمون تقسیم خواهد شد، ضمن اینکه پیش از آزمون، زمان و درگاه اجرای آزمون از طریق پیامک به متقاضیانی که ثبت نام خود را تکمیل کرده باشند، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آقایی گفت: برای نفرات برتر 12 کارت هدیه 10 میلیون ریالی و 12 کارت هدیه 5 میلیون ریالی درنظر گرفته شده است، ضمن اینکه به قید قرعه برای افرادی که به بیش از نیمی از سؤالات پاسخ صحیح داده باشند کارت هدیه‌های پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آزاده فرهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - ۱۰:۴۰
0
0
شرکت درآزمون.
captcha