طرح «اطعام مهدوی» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4047931
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

طرح «اطعام مهدوی» در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، گفت: سبدکالا و غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان در قالب طرح «اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان، توزیع خواهد شد.

کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، ۲۰ فروردین‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: طرح «اطعام مهدوی» غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند توزیع می‌شود که تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا با یاری خیران، حامیان، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و دستگاه‌های اجرایی همسو بتوانیم از خانوار نیازمند استان در طول ماه مبارک رمضان دستگیری کنیم.

وی، با اعلام اینکه ۳۰ آشپزخانه «اطعام مهدوی» در سطح استان دایر شده است، بیان کرد: تلاش داریم از طریق کمک‌های مردمی ۱۳۷ هزار پرس غذای گرم و ۴۱ هزار سبدکالا را در بین مددجویان تحت حمایت در طول ماه رمضان توزیع کنیم.

دشتی، با بیان اینکه نیکوکاران در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به طرح «اطعام مهدوی» کمک کرده بودند، افزود: امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم بیش از پیش یاریگر محرومان جامعه در تامین نیازهای اساسی باشیم.

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، با اشاره به اینکه در قالب طرح «اطعام مهدوی» برنامه‌های مهمی را به منظور رفع نیازهای اساسی فقرا و محرومان مد نظر قرار داده‌ایم، گفت: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و در حضور کارشناسان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی در استان، سبدکالا و غذای گرم تهیه و به دست مددجویان و نیازمندان خواهد ‌رسید.

وی، با اشاره به اینکه طرح «اطعام مهدوی» همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، اعلام کرد: برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام شده تا بتوانیم در بین مددجویان، سالمندان و به خصوص نیازمندان ساکن در مناطق محروم غذای گرم و سبدکالا توزیع کنیم.

دشتی، با بیان اینکه با بهره‌گیری از کمک‌های خیران و همچنین سایر منابع کمیته امداد تلاش داریم در ماه مبارک رمضان حداقل یک بسته معیشتی در میان خانوارهای تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت شناسایی شده توزیع کنیم، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر است که باید همه آحاد مختلف برای رفع مشکلات نیازمندان گام در این امر مهم بگذارند.

دشتی، با بیان اینکه۱۸۴۳ فرزند یتیم و ۵۲۷۶ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: بیش از ۱۹ هزار حامی با کمک‌‌های خود می‌کوشند نیازهای اساسی فرزندان خانوار تحت حمایت را برطرف کرده و آینده‌ای درخشان را برای آنها رقم بزنند.

مدیرکل اداره کمیته امداد استان اردبیل، با اشاره به اینکه درصدد هستیم در ماه مبارک رمضان از طریق حامی‌یابی سرانه دریافتی ایتام و محسنین را افزایش دهیم، گفت: برای جذب ۳۰۰۰ حامی جدید برنامه‌ریزی شده است تا شاهد فردایی بهتر برای کودکان و نوجوانان تحت حمایت باشیم.

وی، با اعلام اینکه ماه نزول قرآن، فرصت مغتنمی برای یاری‌رسانی به ایتام است، افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ و یا سایت ekram.emdad.ir به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان اردبیل بپیوندند.

دشتی با اعلام اینکه نیکوکاران با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند در طرح «اطعام مهدوی» مشارکت کنند، افزود: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

انتهای پیام
captcha