عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای سنندج + عکس
کد خبر: 4048036
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای سنندج + عکس

گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج و قطعه هنرمندان به مناسبت آغاز هفته هنر انقلاب و روز بسیج هنرمندان با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان غبارروبی و عطر افشانی شد.

عطراقشانی و غبارروبی گلزار شهدای سنندج + عکس

به گزارش ایکنا از کردستان، گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج و مزار هنرمندان فقید استان در قطعه هنرمندان، 20 فروردین ماه با حضور امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، علی اصغر دریایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، عباس داودنیا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان جمعی از فرماندهان نظامی و هنرمندان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی روز هنر انقلاب و بسیج هنرمندان و آغاز هفته هنر انقلاب برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و هنرمندان فقید کردستانی با آرمان‌های رفیع شهدا تجدید میثاق شد.

گفتنی است، در هشتمین سال از نامگذاری هفته هنر انقلاب از 20 تا 26 فروردین، در استان کردستان نیز برنامه‌هایی همچون برگزاری نمایشگاه‌های هنری در شهرهای سنندج، بیجار و سقز، نصب تندیس شهید مرتضی آوینی در سقز، تجلیل از هنرمندان برتر انقلابی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان، برگزاری نمایش در مساجد و مدارس استان، رونمایی از آثار تولیدی و ... پیش بینی شده است.

انتهای پیام
captcha