پردیس سینما آزادی ارومیه بهار امسال افتتاح می‌شود
کد خبر: 4048065
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

پردیس سینما آزادی ارومیه بهار امسال افتتاح می‌شود

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: پردیس سینما آزادی ارومیه از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا آخر بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

احد هوشمند رییس حوزه هنری آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، احد هوشمند قره‌باغ، رییس حوزه هنری آذربایجان غربی، ۲۰ فروردین در نشست مطبوعاتی به مناسبت سال‌روز شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پردیس سینما آزادی ارومیه از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا آخر بهار امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای فاز مطالعاتی احداث سینما در شهرهای ماکو، سلماس، نقده، خوی و ‌سردشت در دستور کار قرار گرفته تا صاحب سینما شوند.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: رونمایی از سند تحول حوزه‌های هنری با مضمون نقش حوزه هنری در استان‌ها با شرایط فرهنگی خاص و با چشم‌انداز سه ساله از جمله برنامه‌های سال جاری است.

وی به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: جشنواره نمایش در مساجد، اکران فیلم موقعیت مهدی در ۲۶ روستا و پنج شهرستان، رونمایی از تندیس شهید آوینی و نصب در ساختمان حوزه هنری، فراخوان مرد کوچه ما، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و همچنین نمایش خیابانی و هنری از برنامه‌های این هفته در آذربایجان غربی است.

هوشمند از اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه در سال گذشته خبرداد و گفت: رونمایی از سه آلبوم هنری، برگزاری همایش‌های ادبی، تولید کتاب، اجرای طرح وارثین، اجرای نمایش در مساجد، همایش نقاشان  و راه‌اندازی گالری مجازی هنرمندان از جمله برنامه‌های برگزار شده سال گذشته بود.

وی اکران عمومی فیلم ‌ای موقعیت مهدی وآتابای با حضور عوامل تولید را از دیگر برنامه‌های اجرا شده سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha