فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» منتشر شد
کد خبر: 4048281
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
در چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» منتشر شد

همزمان با ماه مبارک رمضان و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

مسابقه عکاسی قاب بهشت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، همزمان با ماه مبارک رمضان و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی، فراخوان مسابقه عکاسی «قاب بهشت» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

این فراخوان عکاسی از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرکرد در دو بخش حرفه‌ای، عکاسی دوربین و بخش مردمی، عکاسی با دوربین تلفن همراه منتشر شد.

سفره‌های ساده افطاری، کمک‌های مؤمنانه، شب‌های قدر، جزءخوانی قرآن کریم، رؤیت هلال ماه رمضان و شوال، راهپیمایی روز قدس، نماز عید سعید فطر و تمامی برنامه‌های بومی و محلی ماه مبارک رمضان در استان از موضوعات این فراخوان مسابقه عکاسی هستند.

بر اساس فراخوان اعلام شده، تمامی آثار ارسالی باید در جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری عکاسی شده باشد و هر عکاس مجاز به ارسال ۵ فرم عکس در هر بخش است. عکس‌ها باید فاقد هرگونه امضا، حاشیه، پاسپارتو، تاریخ، واتر مارک و هر نشان دیگری باشند، همچنین ویرایش آثار در حد تنظیم نور، رنگ، کنتراست و کراپ مجاز است.

ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی شرایط فراخوان می باشد و دبیرخانه استانی «قاب بهشت» حق استفاده از عکس‌های ارسالی را برای چاپ در کتاب، برشور، انتشارات، شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر تبلیغات برای خود را محفوظ می‌دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت فایل در فضای مجازی به شماره ۰۹۳۸۰۷۶۸۵۰۰ و یا از طریق پست الکترونیک به آدرس ghabebehestfestival@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha