گشایش دومین نمایشگاه کاتبان قرآن در تبریز
کد خبر: 4048530
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

گشایش دومین نمایشگاه کاتبان قرآن در تبریز

همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، دومین نمایشگاه آثار خوشنویسی کاتبان قرآن کریم در تبریز گشایش یافت.

سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، دومین نمایشگاه آثار خوشنویسی کاتبان قرآن کریم عصر روز یک‌شنبه، 21 فروردین‌ماه در تبریز گشایش یافت.

سید محمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، در این آیین، گفت: کارگروه خوشنویسی کاتبان قرآن کریم از سال ۱۳۹۶ در حوزه هنری استان کار خود را آغاز کرد و تا کنون با برگزاری جلسات متنوع آموزشی توانسته دومین نمایشگاه آثار خود را برگزار کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهداف تشکیل این کارگروه اشاعه فرهنگ و هنرهای قرآنی در قالب رشته خوشنویسی است.

بلاغی در ادامه با بیان اینکه کارگروه کاتبان قرآن کریم در سال ۱۳۹۸ به عنوان کارگروه برتر کشور انتخاب شده بود، تصریح کرد: این کارگروه یک الگوی بسیار مطلوب اجرایی برای سایر استان‌ها است.

وی در خصوص این نمایشگاه اظهار کرد: آثار بسیار خوبی از ۲۱ هنرمند برجسته خوشنویسی استان در این نمایشگاه در معرض دید عموم مردم گذاشته شده است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه آثار خوشنویسی کاتبان قرآن کریم از ۲۱ تا ۲۵ فروردین‌ماه در نگارخانه ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی واقع در تبریز، خیابان امام(ره)، مابین چهارراه شریعتی و مصلی اعظم امام خمینی برای بازدید عموم مردم برپا شده است.

انتهای پیام
captcha