رونمایی از پوستر جشنواره «شهر سپید» در سنندج
کد خبر: 4049055
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

رونمایی از پوستر جشنواره «شهر سپید» در سنندج

پوستر جشنواره نشاط اجتماعی «شهر سپید» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و جمعی از فعالان عرصه فرهنگی و هنری، اصحاب رسانه شامگاه گذشته، 23 فروردین‌ماه در سنندج رونمایی شد.

رونمایی از پوستر شهر سپید

به گزارش ایکنا از کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دیروز، 23 فروردین‌ماه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره نشاط اجتماعی «شهر سپید» اظهار کرد: برای فعالیت و برگزاری جشنواره و همایش‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی هم‌افزایی و همکاری همه‌جانبه سازمان‌ها و ادارات مرتبط با این موضوع لازم است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حاشیه شهرها افزود: فعالیت جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و دیوارنگاره‌ها در حاشیه شهرها بایستی با همین موضوعات مبتلای این حاشیه‌های شهر از جمله اعتیاد و طلاق باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: هدف نهایی از برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌ها خدمت به مردم مناطق حاشیه شهرها و در راستای کاهش آلام و دردهای مردم باشد.

گفتنی است؛ جشنواره نشاط اجتماعی «شهر سپید» برای فعالیت فرهنگی و هنری در حاشیه شهر سنندج ننله، نایسر، عباس‌آباد، کانی‌کوزله طراحی شده است.

انتهای پیام
captcha