اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی در اردبیل
کد خبر: 4049176
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: سند تحول و تعالی دستگاه قضایی استان اردبیل با محوریت کاهش جمعیت کیفری زندان‌های جرائم مالی غیرعمد و مالی اجرا می‌شود.

حسین کثیرلو رییس دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۲۴ فروردین‌ماه، در دیدار با اعضای ستاد دیه استان اردبیل، اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در حال حاضر مهم‌ترین اولویت دستگاه قضائی استان بوده و در این زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان و مشارکت خیران برای آزادسازی زندانیان امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: کمک به نیازمندان و آزادسای زندانیان جرائم غیرعمد مالی در استان اردبیل در مناطق مختلف استان به خصوص ماه رمضان برای ما مهم و حائز اهمیت است که به همین منظور امسال جشن گلریزان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و ستاد دیه استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها رسالت خطیری و حساسی برعهده دارد تا از جمعیت زندانیان بکاهد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: سند تحول و تعالی دستگاه قضایی استان اردبیل با محوریت کاهش جمعیت کیفری زندان‌های جرائم مالی غیرعمد و مالی اجرا می‌شود و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم موانع موجود را از سر راه برداشته و به تمامی اهداف خود در راستای آزادسازی زندانیان دست یابیم.

کثیرلو تصریح کرد: با همکاری خیران و تحقیقات به عمل آمده درصدد پرداخت بدهی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان هستیم تا زندانیان بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند و هم‌اکنون نیز نیازمند مشارکت خیرانی هستیم تا خانواده‌های گرفتار را آزاد کنیم و رویکرد ستاد دیه استان را با آزادی زندانیان رقم بزنیم.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیز خیران با پرداخت هزینه افطاری خود درصدد کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هستند و با برگزاری جشن گلریزان شادی را دوباره به خانواده‌ها بازگردانند و گرهی از مشکلات خانواده‌های نیازمند مالی را برطرف کنند که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha