سرمایه‌گذاران حوزه دامپزشکی اردبیل حمایت می‌شوند
کد خبر: 4050380
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

سرمایه‌گذاران حوزه دامپزشکی اردبیل حمایت می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: بررسی و رفع مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه دامپزشکی و بخش دام و طیور استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و حمایت از آنان در دستور کار است.

سرمایه‌گذاران حوزه دامپزشکی اردبیل حمایت می‌شوندبه گزارش ایکنا از اردبیل، یاسر عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، ۲۹ فروردین‌ماه، در نشست مشترک با مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران حوزه دامپزشکی و بخش دام و طیور استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به اهداف خود در این زمینه با رفع مشکلات و موانع دست یابیم.

وی، ضمن استماع مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه دامپزشکی استان، با اشاره به پتانسیل بالای دامپروری و ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری بخش دام و طیور بر ضرورت پایش طرح‌های اقتصادی و تامین زیرساختهای اساسی برای طرحهای اشتغال‌زا و حمایت از سرمایه‌گذاری تاکید کرد و ضمن صدور دستورات لازم برای بررسی کارشناسی موضوع در راستای حل این مشکلات قول مساعدت داد.

عبداللهی ادامه داد: درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده در راستای بهبود وضعیت حوزه دامپزشکی و نیز سرمایه‌گذاری در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و با رفع مشکلات و موانع موجود به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

بهلول تکلوی، مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل نیز در ادامه گزارش کاملی از فعالیتهای دامپزشکی هم در حوزه حفظ و حراست از سرمایه دامی در راستای تامین امنیت غذایی و هم در تامین سلامت و بهداشت عمومی جامعه در راستای تضمین سلامت همگانی ارائه و مباحثی را در حوزه صادرات فرآورده‌های خام دامی تحت نظارت بهداشتی و کیفی دامپزشکی ارائه کرد.

وی، با تاکید بر اهمیت و حساسیت فعالیت‌های دامپزشکی مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش روی دامپزشکی را مورد تاکید قرار داد و خواستار مساعدت مقامات ارشد استانی در این راستا شد.

انتهای پیام
captcha