سردیس شهید «سیدمرتضی آوینی» در یاسوج رونمایی شد
کد خبر: 4050672
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

سردیس شهید «سیدمرتضی آوینی» در یاسوج رونمایی شد

طی آیینی، از سردیس شهید «سید مرتضی آوینی» با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان در تالار لاله شهر یاسوج رونمایی شد.

مراسم رونمایی از سردیس شهید آوینی با حضور مسئولان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیین رونمایی از سردیس شهید «سید مرتضی آوینی» شامگاه، 29 فروردین‌ماه با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از هنرمندان در تالار لاله شهر یاسوج برگزار شد.

در این مراسم، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: شهید سید مرتضی آوینی که به سید شهیدان اهل قلم شهرت دارد الگوی بی‌نظیری است که هنر را با مکتب دینی الهی ترکیب کرد و آثار وی همچنان ماندگار و اثرگذار است.

وی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی که از سالروز شهادت سید مرتضی آوینی شروع می‌شود یادآور این موضوع است که می‌توان هنر را با تعهد دینی پیوند داد و نگاه مادی هنر را به نگاه معنوی و پیشرفت روحی ارتقا داد و هنر تعالی‌بخش ایجاد کرد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: در کهگیلویه‌وبویراحمد نیز هنرمندان در حوزه‌های مختلف دینی و مذهبی آثاری را خلق کرده‌اند که در نوع خود بی‌نظیر است و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی در سطح استان دارد و حوزه هنری استان بنا به رسالت خود در تدوام و تقویت این مسیر اهتمام ویژه دارد.

انتهای پیام
captcha