الگوی اقتصادی غرب برای کشور کارساز نیست
کد خبر: 4050771
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

الگوی اقتصادی غرب برای کشور کارساز نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل داشتیم؛ در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند که کارساز نیست.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 30 فروردین‌ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در موضع ضعف و ذلت هستند.

وی افزود: ملت و بندگانی که پای کار بیایند و به تکالیف خود عمل کنند خداوند آنان را یاری خواهد کرد و تجربه انقلاب نشان داده که تحقق وعده خداوند در حمایت از مستضعفان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، ملت ایران پای کار آمدند و اینها همه عنایت‌های خداوند شامل حال ما شد و اکنون ۴۳ سال از عمر پر افتخار و‌ تهاجم بزرگترین اتحاد مستکبرین جهان برای نابودی انقلاب می‌گذرد، اما دشمنان نتیجه‌ای نگرفتند.

فدوی با بیان اینکه پاسداران در تمام این سال‌ها پای کار انقلاب اسلامی آمدند و خداوند به وعده خویش عمل و پیروزی را حاصل کرد، گفت: اگر در مسائل اقتصادی و فرهنگی و همه امور به تکالیف خود عمل می‌کردیم اکنون نباید مشکل داشتیم؛ در این سال‌ها برخی الگوی اقتصادی را از غرب گرفتند، اما این دولت انقلابی و‌ مردمی می‌خواهد بر مبانی اسلامی عمل کند و امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: خداوند این توفیق را به سپاه پاسداران داده است که در خدمت نظام و پاسداری از انقلاب باشد و توفیق در هر مسئولیتی به وحدت کلمه است و در استان خراسان‌جنوبی و مناطق کویری دل‌ها به هم نزدیک‌تر و این وحدت کلمه میسرتر است.

فدوی با اشاره به انتصاب سرتیپ دوم پاسدار مهدوی، به‌عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از همه درخواست کرد با ایشان همدلی داشته باشند تا بتواند در تکالیف الزامی خود موفق شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سردار قاسمی فرمانده سابق استان خراسان‌جنوبی از این پس در سپاه امام رضا(ع) مشهد خدمت خواهد کرد، افزود: پاسداری بازنشستگی ندارد و همیشه خدمتگزار نظام اسلامی و مردم هستند.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی، به‌عنوان فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی معرفی و از زحمات سردار علی قاسمی، فرمانده سابق سپاه استان قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha