اعلام شرایط ثبت‌نام در حوزه علمیه آیت‌الله بهاری
کد خبر: 4052317
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

اعلام شرایط ثبت‌نام در حوزه علمیه آیت‌الله بهاری

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار با اشاره به شرایط ثبت‌نام طلاب در این حوزه علمیه، گفت: پذیرش حوزه علمیه آیت‌الله بهاری در سطح یک انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه اقدام کنند.

محمدرضا زارعی مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهارحجت‌الاسلام محمدرضا زارعی، مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: ثبت‌نام در این حوزه علمیه از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد و مدیریت این حوزه فعلاً تاریخ پایانی برای ثبت‌نام در نظر نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه پذیرش حوزه علمیه آیت‌الله بهاری در سطح یک انجام می‌شود، افزود: دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم در این حوزه علمیه پذیرش می‌شوند.

زارعی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ طلبه در پایه اول تا ششم سطح یک حوزه علمیه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: ثبت‌نام طلاب به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه که یک سایت سراسری است، انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر شخصی به‌صورت حضوری برای ثبت‌نام به این حوزه علمیه مراجعه کند، ثبت‌نام وی انجام خواهد شد، ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت‌نام طلاب به‌صورت سراسری در سامانه پذیرش انجام می‌شود، اطلاعات دقیقی از آمار ثبت‌نام در دسترس نداریم.

مدیر حوزه علمیه آیت‌الله بهاری شهرستان بهار گفت: در این حوزه علمیه برنامه‌های مختلف علمی، پژوهشی، سیاسی، اردویی و فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی انجام می‌شود که موجب تربیت یک طلبه جامع و چند بعدی خواهد شد. در حقیقت این مجموعه یک مرکزی صرفاً برای آموزش مذهبی نیست بلکه زمینه آمادگی یک طلبه برای رشد در ابعاد مختلف را مهیا می‌کند.

زارعی یادآور شد: حوزه علمیه شهرستان بهار از سال ۱۳۷۵ تأسیس شده و سالانه ۱۵ تا ۲۰ نفر فارغ‌التحصیل دارد که قریب به اتفاق این افراد وارد سطح دو می‌شوند.

انتهای پیام
captcha