ویژه برنامه‌های ماه رمضان در سنندج با اولویت «جهاد تبیین» برگزار شد
کد خبر: 4052785
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

ویژه برنامه‌های ماه رمضان در سنندج با اولویت «جهاد تبیین» برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج رمضان گفت: ویژه برنامه‌های ماه رمضان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با محوریت «جهاد تبیین» برگزار شد و برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه ماموستایان سنندج با موضوع جهاد تبیین از جمله برنامه‌های اولویت‌دار تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در رمضان امسال برنامه‌های زیادی با محوریت جهاد تبیین در شهرستان سنندج برگزار شد که برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه ماموستایان سنندج با موضوع جهاد تبیین از جمله این برنامه‌ها بود.

وی افزود: نظارت وحمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از محافل خانگی قرآن کریم و سرکشی از برخی از محافل خانگی قرآن به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده‌های سنندجی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ‌از اهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: برگزاری مراسم معنوی سالگرد وفات حضرت خدیجه کبری(س) با مشارکت 150 نفر از بانوان شیعه و سنی استان به منظور معرفی حضرت خدیجه(س) به عنوان الگوی زنان مسلمان نیز از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی سنندج در ماه مبارک رمضان بود.

وی برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم در محوطه باز خانه کُرد با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و قاریان و حفاظ مطرح شهرستان سنندج را از دیگر برنامه‌های انجام شده در رمضان امسال دانست و افزود: برگزاری دو مراسم جشن روزه اولی‌ها در نواحی حاشیه شهر سنندج با اهدای کارت هدیه به دختران تازه مکلف شده نیز در سنندج انجام شده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان بازدید و سرکشی از مساجد شهر سنندج و گفتگو با ماموستا و امام جماعت مساجد به طور ثابت از اول رمضان المبارک هر روز دو مسجد به منظور ایجاد پیوند بین شیعه و سنی و تقدیر از زحمات ماموستایان و خدام مساجد که تا پایان رمضان المبارک سرکشی از 50 مسجد سنندج در دست اقدام است، را از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: برگزاری دوره آموزشی ویژه ملعمان پرورشی به تعداد 30 نفر با موضوع جهاد تبیین و برگزاری افطاری وحدت و مقاومت درآستانه روز قدس ویژه مبلغات اهل سنت و تشیع با حضور حجت‌الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان مرکز از دیگر برنامه‌های اجرایی تا پااین ماه مبارک رمضان خواهد بود.

حجت‌الاسلام حاتمیان یادآور شد: رسالت خطیر ما ترویج فرهنگ دینی است در شرایط و بستری که دشمن دین و دیانت از هیچ کوششی بر علیه ما و رسالت ما فروگذار نیست باید با تمام توان خود در برابر دشمنان بایستیم و این مهم با اجرای کار فرهنگی محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha