امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کردستان با جهاددانشگاهی
کد خبر: 4052840
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کردستان با جهاددانشگاهی

دانشگاه کردستان و جهاددانشگاهی به منظور توسعه همکاری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم نامه جهاددانشگاهی و دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی کردستان، رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری که شامگاه گذشته، ششم اردیبهشت‌ماه در دفتر ریاست دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی دو طرف، اظهار کرد: هم‌افزایی دو مجموعه می‌تواند موجب توسعه فعالیت‌ها و انجام برنامه‌های شاخص باشد.

وی امضای تفاهم‌نامه را بهانه‌ای برای توسعه همکاری‌های این دو نهاد علمی دانست و افزود: باید برای اجرای همه بندهای تفاهم‌نامه تلاش کنیم و از ظرفیت‌های هم به بهترین نحو و به منظور دستیابی به اهداف بهره بگیریم.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی و نقش آن در همکاری با دانشگاه، بیان کرد: امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه آغازی برای انجام کارهای بزرگ‌تر و همکاری بیشتر این دو نهاد علمی با هم باشد.

در ادامه اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، افزود: خاستگاه جهاددانشگاهی، دانشگاه است به همین دلیل این دو نهاد نباید از هم جدا باشند بلکه باید در کنار یکدیگر و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های یکدیگر استفاده کنند.

وی عدم استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی را از دست دادن فرصت دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به منظور انعکاس اخبار، رویدادهای دانشگاه، انعکاس آرا و نظرات دانشگاهیان در موضوعات مختلف اجتماعی، همچنین مرکز افکارسنجی ایسپا، سازمان انتشارات و حوزه پژوهشی جهاددانشگاهی برای انجام پژوهش‌های کاربردی تأکید کرد.

اسدی بیان کرد: حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی از دیگر فعالیت‌های این نهاد انقلابی است که می‌تواند خدمات خوبی را به دانشگاهیان و دانشجویان ارائه کند.

وی در پایان خواستار در اختیار قراردادن فضای فیزیکی مناسب برای حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه کردستان شد و افزود: این امر زمینه‌ساز  اجرای فعالیت‌های شاخص و فاخر علمی و فرهنگی جهاد دانشگاهی در سطح دانشگاه کردستان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha