برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج + عکس
کد خبر: 4052850
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج + عکس

محفل انس با قرآن به مناسب ایام گرانقدر ماه مبارک رمضان شامگاه گذشته، ششم اردیبهشت‌ماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در محفل انس با قرآن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: خداوند متعال همواره صفت رحمانی بودن خود را بر رحیم بودن ارجحیت داده است تا بندگانش هیچگاه از درگاه خداوند متعال ناامید نشوند.

وی دو نور قرآن و رمضان را دو نعمت خداوند متعال به امت رسول اکرم(ص) دانست و افزود: قرآن کریم سراسر عزت، کرامت، افتخار، حکمت بوده و منشاء هدایت برای تمام مسلمانان جهان و حتی غیر مسلمان بوده است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خداوند متعال به واسطه این دو نور، ظلمت و تاریکی قبر و ظلمت روز قیامت را از ملت مسلمان و امت پیامبر اکرم(ص) گرفته است.

وی افزود: اگر حضرت ابراهیم خلیل(ع) در خانه خدا بت‌ها را به واسطه تبر شکست اما 360 بت مکه با یک اشاره پیامبر (ص) در هم شکست و اگر آتش نمرد بر حضرت ابراهیم تبدیل به گلستان شد و این فقط برای زمان خاصی بود اما گلستان پیام اکرم(ص) تا روز قیامت ماندگار بوده و پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha