روز قدس کابوس مخوف رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4053479
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

روز قدس کابوس مخوف رژیم صهیونیستی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان روز قدس را کابوسی مخوف برای رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حضور امسال مردم بصیر ایران در راهپیمایی روز قدس بیش از زمان‌های دیگر عامل دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: روز قدس روز اسلام است. روزی که بیش از هر زمان دیگر، اتحاد و قدرت امت اسلام به چشم می‌آید. تدبیر حکیمانه امام راحل در این نام‌گذاری باعث احیاء نام فلسطین، قدرت یافتن مبارزان فلسطینی و جبهه مقاومت و تضعیف رژیم غاصب اسراییل و حامیان او شده است.

وی با بیان اینکه روز قدس به یک کابوس مخوف برای اسراییل تبدیل شده که پایانی به‌جز شکست نهایی ندارد، افزود: حضور امسال مردم رشید و بصیر ایران در راهپیمایی روز قدس بیش از زمان‌های دیگر عامل دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

اسماعیل‌نیا بیان کرد: حضور باشکوه و مقتدرانه حوزه‌های علمیه خواهران استان هرمزگان، طلاب، کادر و اساتیدش و همچنین آحاد مردم در راهپیمایی عظیم خودجوش مردمی روز قدس پیام مهمی را به مستکبرین جهان به‌خصوص رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی هم‌پیمان با این رژیم منحوس می‌رساند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پایان یادآور شد: پیروزی نهایی فلسطینیان و محو غده سرطانی اسراییل از نقشه جغرافیای عالم را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام
captcha