راهپیمایی روز قدس نماد وحدت بین مسلمین است
کد خبر: 4053571
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

راهپیمایی روز قدس نماد وحدت بین مسلمین است

استاندار گلستان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس را نماد وحدت بین مسلمین دانست و گفت: مردم گلستان امروز اعم از شیعه و سنی و اقوام و مذاهب با حضور پرشور خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، علی محمد زنگانه ، استاندار گلستان در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به درایت امام خمینی(ره) برای نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس افزود: نامگذاری این روز سبب شد تا استکبار جهانی و صهیونیست‌ها نتوانند اذهان جهانیان به ویژه ملت‌های مسلمان را از مسئله فلسطین منحرف کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: مسئله فلسطین صرفا موضوع محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه مسئله فلسطین موضوع نخست جهان اسلام است.

زنگانه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را نماد وحدت دانست و افزود: در استان گلستان اقوام و مذاهب مختلف با صلح، صفا و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و امروز در همین مسیر صلح و صفا دست در دست هم در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به میدان آمدند.

استاندار گلستان تصریح کرد: دشمنان همواره سعی می کنند با ترفندهای مختلف وحدت و اتحاد مردم را خدشه‌دار کنند، لذا مردم گلستان باید در این زمینه هوشیار باشند و گول دسیسه‌های دشمنان را

انتهای پیام
captcha