نگهداری 92 نفر از پدران و مادران کردستانی در خانه سالمندان سنندج
کد خبر: 4054331
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

نگهداری 92 نفر از پدران و مادران کردستانی در خانه سالمندان سنندج

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: 92 نفر از پدران و مادران کردستانی در خانه سالمندان سنندج نگهداری می‌شوند که همگی چشم انتظار دیدن فرزندان خود هستند.

بازدید از سرای سالمندان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 11 اردیبهشت‌ماه با حضور در خانه سالمندان سنندج، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری عیدانه با پدران و مادران این مرکز داشت و به جایگاه اجتماعی آنان ادای احترام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید ضمن گفت‌وگوی صمیمی و رودرروی خود با تعدادی از پدران و مادران خانه سالمندان سنندج‌ و شنیدن درددل‌های آنان، عید را به این عزیزان تبریک و برایشان طلب سلامتی کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه امروز برای عرض سلام، ادب، ارادت و تبریک عید خدمت این پدران و مادران عزیزمان در این مرکز خدمت رسیده‌ام، افزود: از همه خیرین و دوستداران انسانیت انتطار داریم که برای تقویت این مجموعه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با ابراز تأسف از اینکه امروز شاهد حضور پدران و مادرانی در این مرکز هستیم که سال‌های سال زحمات زیاد کشیده‌ و امروز در تنهایی به سر می‌برند، ادامه داد: از خانواده‌های این سالمندان انتظار داشته که نسبت به این پدران و مادران غفلت نکنند چراکه به محبتشان محتاج هستند، هر چند مدت یکبار آنها را به خانه برده و دیدارهایشان را تازه کنند.

وی با ذکر اینکه امیدواریم به حرمت این روز و ماه مبارک در دل‌ها رأفت و توجهات نسبت به این سالمندان بیشتر شود، افزود: متولیان بهزیستی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه جهت نوسازی و بازسازی فضای محیطی و آشپزخانه این محل برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: از همه خیرین، صدا و سیما، اصحاب رسانه و مردم کردستان انتظار می‌رود که هر کس به سهم‌ خود در جهت کمک به سالمندان پیش‌قدم شده و نسبت به تهیه مایحتاج و وضعیت زندگی سالمندان این مرکز اقدام کنند.

گفتنی است؛ ۹۲ نفر از پدران و مادران استان کردستان در خانه سالمندان سنندج چشم‌انتظار محبت فرزندانشان هستند.

انتهای پیام
captcha