اساس کار جهادی خدمت بی‌منت است
کد خبر: 4055196
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

اساس کار جهادی خدمت بی‌منت است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: لازمه و اساس کار جهادی میل به خدمت، خدمت بی‌منت، تلاش مجاهدت‌گونه و معنویت‌ است.

حجت الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در رزمایش جهادگران فاطمی که امروز، 17 اردیبهشت‌ماه در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای سپاه و بسیج اهمیت کار جهادی را احیا کرده‌اند، اظهار کرد: هر کار جهادی دارای هویت و ارزش‌بخشی است.

وی لازمه و اساس کار جهادی را میل به خدمت، خدمت بی‌منت، تلاش مجاهدت‌گونه و معنویت‌ دانست و افزود: امیدوارم جهادگران همواره با روحیه جهادی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در رابطه با میل به خدمت داشتن بیان کرد: انسان باید هدف و دوست داشته باشد که خدمت بی‌منت به مردم کند چراکه برخی افراد در قبال انجام هر کاری خواسته مالی دارند.

وی ادامه داد: خدمت بی‌منت باید طوری باشد که کارها را به خاطر تقدیر و تشکر دیگران انجام ندهیم همانطور که نظام در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر اینکه نباید انسان به کارها نگاه اداری داشته باشد، افزود: نیروی جهادی دنبال لوح تقدیر و پست گرفتن نیست.

وی با بیان اینکه خدمت و کار جهادی معنویت‌افزا است، بیان کرد: گاهی اوقات انسان در طول زندگیش خیر و برکاتی شاملش می‌شود که ناشی از خدماتی است که برای مردم انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خطاب به جهادگران یادآور شد: امیدوارم همواره برای پیشبرد اهداف و رسالت کاری خود، روحیه جهادگرانه خود را حفظ کنید.

انتهای پیام
captcha