جشنواره «شمیم رضوی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4056750
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

جشنواره «شمیم رضوی» در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری جشنواره ادبی «شمیم رضوی» به صورت کشوری در استان کردستان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۱ خردادماه در شهر دلبران برگزار می‌شود.

جشنواره شمیم رضوی

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌‎و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره ادبی سراسری «شمیم رضوی» به همت انجمن ادبی دلبران و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان 21 خردادماه در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره در سراسر کشور افزود: علاقمندان تا 30 اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: جشنواره ادبی «شمیم رضوی» در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و داستان کوتاه رضوی برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به سه زبان ترکی، کُردی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دریایی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09182727191 و یا 08735443939 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha