امام خمینی(ره) احیاگر اسلام در زمان معاصر بود
کد خبر: 4060567
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام در زمان معاصر بود

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در زمان معاصر دانست و‌گفت: امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ و احیاگر اسلام در زمان معاصر است.

شابدین معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ شمال کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، علیرضا شابدین، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان در نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با حضور فرماندار گمیشان، بخشدار، امام جمعه گمیشان و امام جمعه روستای خواجه نفس که امروز، ۸ خرداد در گمیشان برگزار شد، گفت: مراسم‎هایی مانند روز جهانی قدس و ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روزهایی است تا آرمان‎های انقلاب را فراموش نکنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان افزود: امروز باید پیوند نسل اول انقلاب و نسل امروز با وجود تمامی تفرقه افکنی‌ها دشمنان به خوبی زده شود تا نسل جوان که روزی سربازان در گهواره امام راحل بودند بخوبی دیده و تربیت شوند و شناخت عینی از حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان، امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در زمان معاصر دانست و‌گفت: امام خمینی(ره) نقطه عطف تاریخ و احیاگر اسلام در زمان معاصر است.

شابدین بیان کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت بزرگترین حرکت انقلابی است که جهان را علیه استکبار و‌صهیونیسم و‌به نفع ملت‌های مظلوم، عدالت و حقوق واقعی بشر در جهان بسیج می‌کند و به جلو‌ می‌برد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی گلستان بزرگداشت حضرت امام(ره) را حرکت سیاسی و فرهنگی دانست و گفت: باید از این فرصت برای ترویج حقایق انقلاب اسلامی بهره گیریم و همه تلاش خود را برای ترویج اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی‌(ره) در جهان به کار بندیم.

شابدین با بیان‌اینکه تلاش‌های دشمنان برای به حاشیه کشاندن این حرکت بزرگ ناکام مانده است و هیچگاه نخواهند توانست نور امام(ره) را خاموش کنند، تصریح کرد: بزرگداشت امام خمینی(ره) بزرگداشت یک حرکت بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و وظیفه همه علاقمندان و دستگاه‌ها است که اندیشه‌های ایشان را انتشار دهند.

 

انتهای پیام
captcha