هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام کار در کردستان پذیرفتنی نیست
کد خبر: 4060607
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام کار در کردستان پذیرفتنی نیست

استاندار کردستان بزرگترین ظرفیت استان را وجود مردم نجیب و قانع دانست و گفت: با این روحیات مثبت و بزرگوارانه مردم هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام کارها پذیرفتنی نیست.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان دیروز، هفتم خردادماه در سفر به دیواندره و دیدار با برگزیدگان این شهرستان، اظهار کرد: تخصیص اعتبار 710 میلیاردتومانی برای پروژه‌ از اعتبار جدای از تسهیلات و طرح‌های سرمایه‌گذاری است و صرفا برای پایان دادن به پروژه‌های در دست اجرای شهرستان هزینه خواهد شد.

وی فلسفه نشست با اقشار مختلف مردم را شناخت بهتر نسبت به مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان دانست و افزود: حضور مدیران در شهرستان‌ها سبب می‌شود تا به صورت عینی و ملموس از مسائل شناخت پیداکرده و پشت درهای بسته تصمیم‌گیری نکنند و در ارتباط نزدیک با مردم بتوانند اشکالات را اصلاح کنند.

استاندار کردستان با بیان اینکه کارهای زیادی در شهرستان دیواندره بر زمین مانده و انجام آنها در بازه زمانی یکساله قابل رفع نیست، گفت: اعتقاد دارم علیرغم وجود مشکلات فراوان نباید مردم را ناامید کرد بلکه باید رویکرد مثبت و امیدآفرین داشته باشیم.

وی افزود: دیواندره از جلوه‌های برتر استان و از مواهب طبیعی فراوان برخوردار است و اگر نقصی وجود دارد حاصل کم کاری و کم توجهی مدیران و تصمیم‌گیران بوده است.

زارعی کوشا بیان انتقاد را از راه های شناخت مشکلات دانست و افزود: باید همه همت و تلاش ما این باشد که دوره خود را به دوره شکوفایی استان تبدیل کنیم.

وی با بیان اينکه ما وظیفه داریم کار خود را به درستی انجام داده و از فرصت سوزی پرهیز کنیم، اظهار کرد: ادعای ما این نیست که انتخاب ما بی نقص است،گ اما با همه مشکلات استان تلاش کردیم مستقل عمل کرده و مردم در این رابطه به خوبی داوری می‌کنند.

استاندار کردستان افزود: ما دعوا را برای توسعه و خدمت به مردم مضر می‌دانیم چرا که معتقدیم این امر باعث زوال و از دست رفتن فرصت‌ها خواهد شد و به همین دلیل در این چند ماه نیز تلاش کردیم از موضوعات اصلی استان غفلت نکنیم.

وی بزرگترین ظرفیت استان را وجود مردم نجیب و قانع دانست و گفت: با این روحیات مثبت و بزرگوارانه مردم هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام کارها پذیرفتنی نیست.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود به برکات سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور حضور هلدینگ‌های زیر مجموعه وزارت کار در کردستان است و این مجموعه آمادگی دارد در استان برای هر شهرستان یک پروژه بزرگ تعریف و آن را در استان اجرایی کند.

وی یادآور شد: مصوبات سفر رئیس جمهور می‌تواند در کردستان جهش ایجاد کند چرا که با نگاه مثبت موجود در شخص رئیس جمهور و هیئت یک فرصت ویژه برای کردستان به وجود آمده است.

انتهای پیام
captcha