اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول است
کد خبر: 4061231
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
سردار اشتری تاکید کرد

اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول بوده است، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش تاثیرگذاری دارند.

سردار اشتری

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین اشتری شامگاه روز گذشته (۱۰ خردادماه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تامین امنیت و آرامش عمومی به عنوان ستون اصلی و تاثیرگذار در خدمت‌گزاری به مردم است.

وی با بیان اینکه شاخص خدمت‌گزاری به مردم وجه‌تمایز مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: تدابیر مقام معظم رهبری سرلوحه مجموعه انتظامی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دو حوزه بسیار مهم پلیس ابراز کرد: بحث امنیت مردم، احساس امنیت مردم، امنیت اقتصادی و امنیت جاده‌ها، شهرها و روستاها، امنیت مرزها در جمهوری اسلامی برای پلیس مهم است و دومین مسئله مهم برای پلیس خدمت‌رسانی به مردم است.

اشتری با اشاره به کمک‌های پلیس به مردم و دولت در زمان همه‌گیری کرونا عنوان کرد: خدمت به مردم یک امر مهم برای کارکنان انتظامی است.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه امنیت و احساس امنیت و خدمت‌رسانی به مردم کارهای بزرگی صورت گرفته است، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال، رهبری فرمانده معظم کل قوا، هوشیاری مردم و تلاش پلیس، امنیت خوبی در کشور برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در جاهایی که به حقوق مردم تعرض شده، برخوردهای خوبی توسط پلیس انجام گرفته است، افزود: پلیس مجرمان را تحویل مقام قضائی می‌دهد و برخورد دستگاه قضائی موثر بوده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت در کشورمان هر روز ارتقاء پیدا می‌کند، اظهار کرد: پلیس برای ارتقاء امنیت، گزینش، عضویابی و جذب نیروهای متخصص و مخلص را در دستور کار خود قرار داده است.

اشتری با اشاره به جذب هر ساله نیروی جوان، متعهد، باسواد و مکتبی در مجموعه انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت‌ها، تصریح کرد: تلاش همه جانبه برای بروز شدن تجهیزات و امکانات در اجرای بهینه ماموریت‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گزاری به مردم یک توفیق الهی است، افزود: امروز با وجود پیچیدگی محیط جرم، پلیس به واسطه بهره‌مندی از دانش روز و ایمان و اعتقاد قوی در زمینه پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با جرم در فضای مجازی و غیرمجازی پیشتاز است.

این مسئول با بیان اینکه هوشیاری مردم باعث خنثی شدن توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه بین مردم و پلیس شده است، افزود: ساختار سازمانی پلیس متناسب با شرایط ارتقاء پیدا کرده است و تمامی این‌ها به لطف فرمانده معظم کل قوا بوده است.

وی با بیان اینکه با موافقت رهبری ساختار اداری پلیس ارتقاء پیدا کرده است، ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری می‌کند.

اشتری با بیان اینکه اقدامات پلیس در پیشگیری از وقوع جرم قابل قبول بوده است، ابراز کرد: تمامی دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم نقش تاثیرگذاری دارند.

وی بیان کرد: در کشف جرائم کارهای بسیار خوبی انجام شده است و روند، روند مطلوبی است، اما ما به این امر راضی نیستیم و در کشور کارهای بزرگی در راستای پیشگیری از جرائم، احساس امنیت باید انجام شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم قدردان زحمات پلیس هستند، تصریح کرد: اظهار رضایت و خرسندی مردم از پلیس در سامانه ۱۹۷ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند نه در مقابل خود، تاکید کرد: پلیس حامی مردم بوده و مردم در مواجهه با مشکلات به پلیس مراجعه می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در استان زنجان به برکت مردم ولایت‌مدار و حسینی و تلاش پلیس، روند ارتقاء امنیت رو به رشد بوده است.

اشتری با بیان اینکه سردار طراقیه یکی از فرماندهان خوب و توانمند و با تجربه انتظامی است، ادامه داد: سردار طراقیه باید این مسیر رشد امنیت در استان زنجان را با شتاب بیش از پیش ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha