برگزاری نشست‌ بصیرتی به‌مناسبت‌ ارتحال امام خمینی(ره) در خانه‌کُرد سنندج
کد خبر: 4061614
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

برگزاری نشست‌ بصیرتی به‌مناسبت‌ ارتحال امام خمینی(ره) در خانه‌کُرد سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، از برگزاری نشست هم‌اندیشی و بصیرتی به‌مناسبت ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد‌ماه در خانه‌کرد سنندج خبر داد.

نشست بصیرتی ویزه ارتحال امام

یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه فرا‌رسیدن ایام ارتحال جانسوز بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد، سلسله نشست‌های آشنایی با آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در موزه مردم‌شناسی خانه کرد سنندج با حضور کارمندان بسیجی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست هم‌اندیشی، اکبر اسدی، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان کردستان در‌ خصوص ویژگی‌های رفتاری، اخلاقی و خصوصیات بارز شخصیت والای امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هدف از برگزاری این نشست را ارتقای بصیرت و توانمندسازی بسیجیان و کارکنان این اداره‌کل عنوان کرد و یادآور شد: این نشست بصیرتی به همت جهاددانشگاهی و با همکاری سازمان بسیج کارمندان سپاه استان و پایگاه بسیج شهید علیپور این اداره‌کل در سنندج برگزار شد.

انتهای پیام
captcha