اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری خلخال
کد خبر: 4061616
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری خلخال

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امسال ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های گردشگری خلخال تخصیص یافته است.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ۱۲ خردادماه، در بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال اظهار کرد: امسال ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های گردشگری خلخال تخصیص یافته است.

وی افزود: این اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی صرف تامین زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خلخال از جمله راه دسترسی به طرح در حال اجرای بام خلخال و راه دسترسی و سنگفرش پیاده‌راه طرح قصرهای چوبی در منطقه نمونه گردشگری ازناو خواهد شد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبار یاد شده از محل اعتبارات ملی تامین شده است، اظهار کرد: این اعتبار علاوه بر اعتباراتی است که از سوی فرمانداری و از محل اعتبارات استانی برای زیرساخت‌های گردشگری خلخال لحاظ شده است.

فلاحی خاطرنشان کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد که با جذب اعتبارات لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و افزایش اشتغال در این بخش را فراهم کنیم.

وی یادآورشد: بر اساس قول مساعد معاون سرمایه‌گذاری، حقوقی و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، پنج پروژه گردشگری استان اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه ملی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام
captcha