گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد بخش سیروان سنندج برگزار شد
کد خبر: 4062403
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد بخش سیروان سنندج برگزار شد

گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و تنی چند از مدیران ادارات بخش سیروان امروز، ۱۶ خردادماه در سنندج برگزار شد.

گردهمایی مدیران کانون‌های  فرهنگی - هنری مساجد بخش سیروان سنندج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کردستان، گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد با حضور بخشدار بخش سیروان و ملا محمد بابایی، امام جمعه روستای درویشان، حجت‌الاسلام رضایی، از روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و تنی چند از مدیران ادارات بخش سیروان و اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، بهورزان و کارآفرینان و فعالان اجتماعی امروز، ۱۶ خردادماه در سنندج برگزار شد.

ایرج فرد، بخشدار بخش سیروان از توابع شهرستان سنندج طی سخنانی بر نقش مساجد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

کامل گلباغی، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان هم با بیان تاریخچه ستاد و عملکرد این حوزه اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد به عنوان مراکز فرهنگی روستایی می‌تواند در حوزه اجتماعی نیز مؤثر باشد.

ماموستا ملامحمد بابایی، امام جماعت روستای درویشان و مسوول کانون سیدصابر این روستا به طور مشروح در مورد اقدامات فرهنگی و دینی کانون مطالبی بیان کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۲۲ نفر از فعالان فرهنگی و دینی و اهل مسجد و کارآفرین تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha