ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در فارس آغاز شد
کد خبر: 4062483
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در فارس آغاز شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت: مجوزهای موکب‌داران به صورت سالانه صادر و تمدید می‌شود لذا موکب‌داران اربعین باید برای سال جاری هم مجوز خود را تمدید کنند.

اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارساسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام موکب‌داران اربعین در این استان خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور و مطابق روال هر ساله کار ثبت‌نام و تمدید مجوز موکب‌داران اربعین از همین ماه آغاز شده است.

وی افزود: مجوزهای موکب‌داران به صورت سالانه صادر و تمدید می‌شود لذا موکب‌داران اربعین باید برای سال جاری هم مجوز خود را تمدید کنند.

قاسمی در عین حال این نکته را یادآور شد که ثبت‌نام و تمدید مجوز موکب‌داران دلیل بر اعزام آن‌ها نیست و همه چیز بستگی به تصمیمی دارد که در جلسات مشترک ایران و عراق برگزار خواهد شد و ستاد اربعین آن را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با بیان اینکه در صورت اعزام موکب‌های اربعین به عراق لازم است که مجوزهای مواکب تمدید شوند، گفت: کار ثبت‌نام مواکب اربعینی فعلاً ادامه دارد و گاهی اوقات تا آخرین لحظات اعزام مواکب این کار انجام می‌شود.

وی با ذکر این نکته که شرایط اعزام و یا شرکت در اربعین همگی بستگی به اعلامی دارد که ستاد اربعین کشور انجام می‌دهد، افزود: موکب‌داران برای ثبت‌نام یا تمدید مجوز خود می‌توانند هم به سامانه عتبات عالیات هم سامانه موکب‌داران مراجعه کنند.

قاسمی با بیان اینکه نیازی به حضور موکب‌داران در ستاد بازسازی عتبات عالیات نیست، گفت: بهتر این است که متقاضیان اطلاعات خود را در سامانه موکب‌داران ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اعلام کنند تا ما ثبت‌نام آنان را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha