تقویت روحیه معنوی مردم با حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در مناطق کشور
کد خبر: 4062522
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

تقویت روحیه معنوی مردم با حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در مناطق کشور

مسئول کانون تبلیغی خدمت رضوی استان البرز با اشاره به آثار معنوی حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف کشور گفت: این حضور خادمان رضوی موجب بسط و گسترش فضای معنوی در جامعه می‌شود.

 کاروان‌های زیر سایه خورشید

حجت‌الاسلام محمدرضا میلانی‌نژاد، مسئول کانون تبلیغی خدمت رضوی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پرچم مبارک امام رضا(ع) هرجا که وارد شود فضایی نورانی و معنوی به‌وجود می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه پرچم رضوی فضایی نورانی و معنوی را در البرز فراهم کرده است، بیان کرد: خوشبختانه این‌گونه کارها و برنامه‌های ارزشمند سال به سال با رونق بیشتر برگزار می‌شود و افراد بیشتری را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی خود قرار می‌دهد.

این مسئول گفت: اعزام کاروان زیر سایه خورشید به مناطق مختلف کشور برای افرادی که مجال زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) را ندارند فرصتی ارزشمند و معنوی است.

میلانی‌نژاد ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد نشاط معنوی و برنامه‌های ارزشی و انقلابی به‌صورت مردمی با همکاری اقشار مختلف و همراهی مسئولان را از اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید ذکر کرد.

وی با بیان اینکه برنامه هماهنگی دهه کرامت با حضور خادمیاران تبلیغی در البرز انجام شده است، گفت: با همکاری کانون مرکزی شهرستان فردیس نیزغر فه ای برای کودکان آماده شد. ویژه‌برنامه میلاد امام رضا(ع) نیز در ساعت 18 روز چهارشنبه، ۱۸ خردادماه با حضور خادمیاران تبلیغی در مسجد سجاد میدان توحید کرج برگزار می‌شود.

مسئول کانون تبلیغی خدمت رضوی استان البرز حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت رضوی برای پاسخگویی به سؤالات و ایستگاه صلواتی در محلات، برگزاری جشن میلاد، نشست خادمیاران در حوزه علمیه خواهران فردیس را از دیگر برنام‌های تبلیغی دهه کرامت در البرز برشمرد.

انتهای پیام
captcha