فراهم شدن حداقل زیرساخت‌های گردشگری حق مردم است
کد خبر: 4063016
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

فراهم شدن حداقل زیرساخت‌های گردشگری حق مردم است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: فراهم شدن حداقل زیرساخت‌های گردشگری حق مردم است و در این صورت انگیزه‌ای نیز برای سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد شد که تمامی این موضوعات در این سفر رسیدگی می‌شوند.

عزت الله ضرغامی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۱۹ خرداد ماه در حاشیه بازدید از گردشگاه سیاسرد شهرستان بروجن در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در این استان، اظهار کرد: منطقه بروجن به صورت ویژه دارای پتانسیل‌های گردشگری بالایی است برای مثال در گردشگاه سیاسرد امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد و می‌توان جذابیت‌ها و تفریحات بسیاری مانند تلکابین در این منطقه فراهم کرد.

ضرغامی با اشاره به وجود سرمایه‌گذار برای کار در منطقه سیاسرد، افزود: حدود یک سال است طرح توسعه این گردشگاه دچار مشکل شده است و باید فازبندی ابعاد طرح انجام شود و براساس این فازهای تعریف شده کار صورت بگیرد اما متأسفانه این موضوع معطل مانده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور مسئولان منطقه هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات انجام می‌شود و امیدواریم با تصویب طرح توسعه گردشگاه سیاسرد بتوان از ظرفیت‌های بالای این منطقه شامل چشمه، طبیعت و آب‌وهوای مطلوب بهره برد چراکه درحال حاضر نیز با وجود کمبود امکانات و زیرساخت‌ها اما استقبال بسیار خوبی از سوی گردشگران از این منطقه شده است.

ضرغامی گفت: فراهم شدن حداقل زیرساخت‌های گردشگری حق مردم است و در این صورت انگیزه‌ای نیز برای سرمایه‌گذاران ایجاد خواهد شد که تمامی این موضوعات در این سفر رسیدگی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha