عضویت در کتابخانه‌های عمومی قزوین تا اول تیر رایگان است
کد خبر: 4063328
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

عضویت در کتابخانه‌های عمومی قزوین تا اول تیر رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: عضویت در همه کتابخانه‌های استان تا اول تیرماه به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و به مناسبت میلاد حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) به طور رایگان انجام می‌شود.

کتابخانه‌های عمومی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های استان قزوین، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، با اعلام این خبر گفت: دوره عضویت در کتابخانه‌ها به‌مدت یک‌سال است و ثبت‌نام‌های جدید از متقاضیان به دلیل کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع و ازدحام به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ثبت نام رایگان، فرصت مناسبی برای عضویت در کتابخانه‌ها به جهت استفاده از خدمات و ظرفیت‌های این مراکز فرهنگی است.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان به عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، می‌توانند به سامانه WWW.SAMANPL.IR مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تماس و کد ملی، کد تخفیف بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر فرد با عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌تواند از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بهره‌مند شود.

محمدبیگی یادآور شد: مهلت استفاده از کد مذکور تا پایان خرداد بوده و هزینه صدور کارت به مبلغ ۱۰ هزار ریال است که هنگام صدور کارت، اخذ خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بیان کرد: بیش از ۵۵ هزار نفر در سطح استان قزوین عضو کتابخانه‌های عمومی هستند و یک میلیون و صد هزار نسخه کتاب در موضوعات متنوع متناسب با گروه‌های سنی مختلف برای استفاده مخاطبان در کتابخانه‌های استان موجود است.

به گزارش ایکنا، استان قزوین دارای ۳۷ کتابخانه نهادی و ۲۲ کتابخانه مشارکتی است.

انتهای پیام
captcha