وابستگی به دیگران دور از کرامت انسانی است
کد خبر: 4063460
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

وابستگی به دیگران دور از کرامت انسانی است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انبیا و ائمه معصومین (ع) کشاورزی و باغداری می‌کردند و این نشانگر اهمیت کشاورزی است، یادآور شد: وابستگی به دیگران دور از کرامت انسانی است.

امام جمعه سلطانیه

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از دفتر امام جمعه سلطانیه، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، صبح امروز، ۲۱ خردادماه، در اولین روز از هفته جهادکشاورزی و در دیدار با رئیس و کارکنان جهادکشاورزی این شهرستان، گفت: کشاورزان در صف مقابله با تحریم قرار دارند.

وی در این دیدار با تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) و با تاکید بر اینکه خودکفایی در محصولات استراتژیک، از جمله گندم ضروری است، افزود: کشاورزی و باغ‌داری از بهترین مشاغل است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انبیا و ائمه معصومین (ع) کشاورزی و باغداری می‌کردند و این نشانگر اهمیت کشاورزی است، یادآور شد: وابستگی به دیگران دور از کرامت انسان است.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان و تاکید بر اهمیت خودکفایی در محصولات استراتژیک، از برنامه‌ریزی برای افزایش تولید یک و نیم میلیون تن گندم قدردانی کرد و ادامه داد: کشاورزان در صف مقابله با تحریم قرار دارند.

حسینی‌نسب با اشاره به کمبود آب از یک طرف و مصرف و هدررفت آب در بخش کشاورزی از طرف دیگر بر اصلاح روش‌های کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: کشاورزی باید به سمت دانش‌بنیان شدن حرکت کند.

انتهای پیام
captcha