تعلل در مرمت امامزاده محمد(ع) تفرش قابل قبول نیست
کد خبر: 4063822
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

تعلل در مرمت امامزاده محمد(ع) تفرش قابل قبول نیست

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سرعت مرمت امامزاده محمد(ع) تفرش رضایت بخش نیست، اظهار کرد: هرگونه تعلل و کم‌کاری در روند مرمت و بازسازی این امامزاده قابل قبول نیست و با مسببان آن برخورد مدیریتی می‌شود.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، امروز، 22 خرداد، در جریان بازدید سرزده از روند مرمت امامزاده سید محمد(ع) تفرش، اظهار کرد: با وجود سپری شدن حدود سه ماه از فصل کاری و بیش از ۱۲ سال اقدامات پی در پی و گذشت یکسال از آغاز طرح مرمت این بقعه متبرکه، سرعت کار رضایت بخش نیست و دوباره‌کاری‌ها موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه ناهماهنگی بین دستگاه‌های مسئول در رسیدگی به این امامزاده برطرف می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه اعتبار مناسب برای انجام و اتمام مرمت این بقعه متبرکه فراهم شده است، اگر کمی فعالیت مناسب در زمستان گذشته به علت برودت هوا قابل توجیه باشد، در حال حاضر که فصل کارهای عمرانی است هرگونه تعلل و کم‌کاری در روند مرمت و  بازسازی این امامزاده قابل قبول نیست و با مسببان آن برخورد مدیریتی می‌شود.

مخلص‌الائمه ادامه داد: فرماندار شهرستان تفرش موظف است با مشارکت تمام مبادی ذی‌ربط از جمله دفتر فنی استانداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و هیئت امنای این امامزاده آخرین وضعیت طرح‌ مرمت و موانع موجود را شناسایی و با زمان‌بندی مناسب، این نابسامانی را رفع کند.

وی اضافه کرد: مشابه این وضعیت را در امامزاده سیداحمد(ع) روستای گردشگری هزاوه نیز شاهد بودیم که با تقسیم کار مجدد و پیگیری فرمانداری اراک روند کار اصلاح شد و مرمت شتاب بیشتری به خود گرفت. عمده این عقب‌افتادگی‌ها ناشی از ضعف مدیریت و نظارت به علاوه محدودیت تأمین اعتبار است و مشارکت مردم و پیگیری رسانه‌ها در این موارد بسیار راهگشا است.

انتهای پیام
captcha