رسانه‌ها بازوان توانمند گسترش حجاب و عفاف در جامعه هستند
کد خبر: 4064078
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

رسانه‌ها بازوان توانمند گسترش حجاب و عفاف در جامعه هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها بازوان توانمند گسترش حجاب و عفاف هستند، تأکید کرد: بی‌توجهی به ارزش‌ها و تخریب و خلاف جلوه دادن مسائل، از توطئه‌های دشمنان است.

محمود الله مرادی دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، ۲۳ خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: دشمنان نظام از همان ابتدای پیروزی انقلاب در بخش‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد جنگ با نظام جمهوری اسلامی شدند و در این عرصه اهداف خود را دنبال می‌کنند.

وی حمایت همه جانبه مردم از نظام جمهوری اسلامی را عامل اصلی کانون توجه قرار گرفتن ایران برای دشمنان دانست و افزود: مردم در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند در شرایط سخت هم به جد از نظام دفاع می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: اهمیت حجاب و عفاف امروز در کشور به معنی تضعیف این مهم در جامعه نیست، بلکه اکثر مردم خود پایبند به شرعیات و اصول دین هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که از راه نظامی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و بر همین اساس یک جنگ ترکیبی را در همه جنبه‌های مختلف با ایران اسلامی به راه انداخته است.

الله‌مرادی در ادامه گفت: امروز رزمندگان دوران جنگ به جایی رسیده‌اند که قلب آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهند در حالی که عده‌ای همیشه ترس و واهمه دارند و هیچ کار عملی انجام نمی‌دهند.

وی افزود: امروز در این جنگ ترکیبی که از شبیخون بالاتر بوده و اصل نظام را هدف گرفته است و این افراد به جای اینکه از حرکت اصلاح هدفمندی یارانه‌ها حمایت کنند هر روز شایعاتی درست می‌کنند چرا که این افراد دلسوز نظام نیستند.

دبیر ستاد امر‌ به‌ معروف و نهی‌ از‌ منکر استان کردستان بیان کرد: حمایت از مجموعه دولت در این حرکت اقتصادی بزرگ که منجر به رفاه عموم مردم و قطع دست رانت‌خواران و سودجویان می‌شود یک معروف بزرگ بوده و لازم است همه آن را حمایت کنند.

وی در ادامه به فلسفه نامگذاری قرارگاه ۲۱ تیر اشاره کرد و گفت: در قرارگاه ۲۱ تیر وظایفی برای دستگاه‌ها مشخص شد که ۱۱ بند آن در حیطه وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که بند اول آن نظارت بر حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی است.

الله‌مرادی افزود: اکثریت کارمندان استان، افراد متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی هستند، لذا درصد کمی که جایگاه این اکثریت را به خطر می‌اندازند، باید با راهنمایی و ارشاد و تذکر لسانی اصلاح شوند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در این زمینه بازوان توانمند گسترش حجاب و عفاف هستند، تأکید کرد: بی‌توجهی به ارزش‌ها و تخریب و خلاف جلوه دادن مسائل، از توطئه‌های دشمنان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: برخلاف شایعه پراکنی رسانه‌های معاند، کارمندان جمهوری اسلامی که جایگاه شخصیتی مهمی دارند، با اجرای پایش حجاب و عفاف در ادارات نه تنها به هیچ وجه اخراج نمی‌شوند، بلکه کاملا دوستانه و در نهایت رعایت شئونات اخلاقی و با تذکر لسانی به روؤسای ادارت هدایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: این جلسه در قالب گسترش حجاب و عفاف بوده و انتظار می‌رود خبرنگاران و رسانه‌ها در این جهاد ارزشی مشارکت داشته باشند و همراه و یاور ستاد امر به معروف باشند.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه عدالت در قضاوت خیلی مهم است، افزود: در این راستا خبرنگاران هیچگاه با سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرند چراکه رسانه‌های بیگانه همواره در حال ایجاد تفرقه، بدبینی، ایجاد جو یأس و ناامیدی نسبت به آینده کشور و اختلاف بین شیعه و سنی در کشور هستند.

انقلابی بودن؛ لازمه کار رسانه‌ای در کردستان

جعفر عبدالملکی،‌ مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان، تشکیل جبهه فرهنگی در برابر توطئه دشمنان را از اولویت‌های رسانه‌های استان ذکر و اظهار کرد: فعالیت‌های رسانه‌ای در استان کردستان نسبت به سایر استان‌ها بسیار مهم و حیاتی‌تر است.

وی انقلابی بودن در کنار حرفه‌ای بودن را لازمه کار رسانه‌ای در استان کردستان دانست و افزود: کار در رسانه‌های استان سخت‌تر از دوران جنگ تحمیلی تلقی می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان توسل به مارپیچ سکوت را یکی از تکنیک‌های عملیاتی روانی دشمن در استان کردستان دانست و گفت: در این تکنیک دشمن به دلیل ترس از مورد هجمه قرار گرفتن فضای مجازی، از همنوع و هم صنف خود حمایت نمی‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: انجام کار ارزشی در استان توسط رسانه‌ها امر مهمی است و باید رسانه‌ها همدیگر را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام
captcha