جهاددانشگاهی یک نهاد موفق و قابل اعتماد است
کد خبر: 4064081
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

جهاددانشگاهی یک نهاد موفق و قابل اعتماد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد موفق و قابل اعتماد است که همکاری با آن موجب توسعه می‌شود.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی با مدیرکل کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان امروز، 23 خردادماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه خدمات ارزنده به مددجویان کمیته امداد رسالت این نهاد است، اظهار کرد: طرح خدمات هدایت شغلی با همکاری جهاددانشگاهی استان کردستان و کمیته امداد اجرا شده است که با توجه به سابقه درخشان جهاددانشگاهی، امیدواریم که این طرح کمک حال محرومان باشد.

وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح توسط جهاددانشگاهی، افزود: با توجه به افزایش اعتبارات اختصاص داده شده به کمیته امداد حضرت امام( ص) شاهد سرعت بیشتر در اجرای طرح باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان بیان کرد: مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان از اجرای این طرح توسط جهاددانشگاهی رضایت کامل دارد و امیدوار است در اجرای مرحله بعد نیز از همکاری این نهاد استفاده کند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شناختی که از جهاددانشگاهی داریم، همکاری این دو نهاد انقلابی با یکدیگر بیش از پیش خواهد بود.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی حسن نظر و همکاری خوب، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با جهاددانشگاهی استان کردستان، گزارشی از روند اجرای طرح اشتغال و خودکفایی (هدایت شغلی و راهبری شغلی)، ارائه کرد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح خدمات هدایت شغلی مددجویان کمیته حضرت امام خمینی(ره) تمامی مراکز این نهاد در سطح کلیه شهرستان‌های استان فعال بوده و در حال خدمات رسانی به مددجویان هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های دو نهاد کمیته امداد و جهاددانشگاهی، همکاری آنها در اجرای پروژه‌های مختلف می‌تواند منشاء فعالیت‌های ارزشمندی در سطح استان باشد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی با برنامه‌ریزی دقیق این طرح را اجرایی می‌کند، یادآور شد: طرح خدمات هدایت شغلی یک فرصت برای همکاری‌های آینده این دو نهاد است و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای به مددجویان ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha